Nog 4 dagen genieten hier !! - Reisverslag uit Waltham Abbey, Verenigd Koninkrijk van Beau Bulsing - WaarBenJij.nu Nog 4 dagen genieten hier !! - Reisverslag uit Waltham Abbey, Verenigd Koninkrijk van Beau Bulsing - WaarBenJij.nu

Nog 4 dagen genieten hier !!

Blijf op de hoogte en volg Beau

17 Juni 2013 | Verenigd Koninkrijk, Waltham Abbey

Wat heb ik een top laatste weekend gehad was echt een topafsluiting met me lieve collega!! We zijn weer heerlijk wezen winkelen en weer lekker vet wezen eten!! Zondag de was gedaan en voor een deel me koffer gepakt!
Ik was er al bang voor en denk dat ik echt overgewicht heb in me koffer, maar ik kreeg goed nieuws want woensdag vertrekt er een vrachtwagen naar mijn oom zijn bedrijf, en jawel mijn kleren en schoenen gaan mee met de vrachtwagen!! Dus geen overgewicht in me koffer en me kleren en schoenen komen veilig aan helemaal super geregeld!!

Nu een hard dagje werken en jawel morgen is het eindelijk zover dit kleine meisje wordt 18 eindelijk volwassen (wat ik echt nog niet ben haha).
Me eerste kaart uit Nederland is ook al binnen maar die maken we natuurlijk morgen pas open, moet ook nog even taart regelen voor morgen!!

Morgen mag ik eindelijk me hoge hakken aan, je mag hier geen hoge hakken aan omdat we kledingregels hebben maar het mag voor 1x omdat ik jarig ben! Ben al de langste in het kantoor en nu met hakken aan ben ik een reus voor iedereen!!

Maarja nog 4 mooie daagjes te gaan, geen stress want overgewicht zal ik niet hebben in me koffer en we gaan nog volop genieten van de laatste 4 daagjes!! Holland here I come!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Waltham Abbey

Beau

Actief sinds 02 April 2013
Verslag gelezen: 645
Totaal aantal bezoekers 27112

Voorgaande reizen:

29 April 2013 - 21 Juni 2013

Londen!!

Landen bezocht: