Finallyyyy - Reisverslag uit Waltham Abbey, Verenigd Koninkrijk van Beau Bulsing - WaarBenJij.nu Finallyyyy - Reisverslag uit Waltham Abbey, Verenigd Koninkrijk van Beau Bulsing - WaarBenJij.nu

Finallyyyy

Blijf op de hoogte en volg Beau

18 Juni 2013 | Verenigd Koninkrijk, Waltham Abbey

Jaja guys het moment waar ik op zitten wachten!!
IK BEN EINDELIJK 18 JAAR WHOEHOEEEEE!!

Echt onwijs verwend heb een geweldig lieve kaart gekregen van me ouders en zusje, en onwijs veel telefoontjes en felicitaties! Iedereen bedankt!!

Vanochtend kwam ik aan op me werk en heel me bureau was roze met balonnen en slingers en heel veel cadeautjes!! Heb een stuk of 10 kaarten, mooie oorbellen gekregen,een ketting, en een fles champagne die uiteraard opgaat. Voor de rest heel veel spulletjes dat ik 18 ben geworden!!
Ben onwijs verwend en vanavond uiteten met de toppers van me werk wat een schatten zijn het toch!!
Morgen zal ik dus denk ook wel met hoofdpijn op me werk zitten, want ja guys ik ga gewoon lekker aan de alcohol het mag nu voor 1 dag omdat ik 18 ben! En ja je mag hier officieel pas drinken als je 18 bent, dus dat gaan we maar even doen!!

Nog maar 3 daagjes te gaan en dan ben ik weer lekker thuis en zaterdag 22 juni nog een keer me verjaardag vieren !!
Tot snel guys !!

  • 19 Juni 2013 - 00:44

    Rens:

    Beauuuuu,

    Zijn wij albufeira vrienden zaterdag ook uitgenodigd?

    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Waltham Abbey

Beau

Actief sinds 02 April 2013
Verslag gelezen: 697
Totaal aantal bezoekers 27122

Voorgaande reizen:

29 April 2013 - 21 Juni 2013

Londen!!

Landen bezocht: