Tomaat - Reisverslag uit Waltham Abbey, Verenigd Koninkrijk van Beau Bulsing - WaarBenJij.nu Tomaat - Reisverslag uit Waltham Abbey, Verenigd Koninkrijk van Beau Bulsing - WaarBenJij.nu

Tomaat

Blijf op de hoogte en volg Beau

21 Mei 2013 | Verenigd Koninkrijk, Waltham Abbey

Gisteren had ik een store event in de supermarket ASDA, aan deze supermarkt leveren wij onze komkommers, tomaten en paprika’s. Eens in de zoveel tijd gaat Stubbins de supermarkten in om hun groente aan de klanten te laten proeven.

Gisteren aan mij deze eer, en ja hoor “ik dacht dat ik gek werd’” wat mocht ik aan een reuze tomatenpak, echt iets voor mij!!!!!!!!!! Dan nog proberen om serieus de tomaten aan de mensen laten proeven alleen dat was al echt een belevenis op zich.

Dus beste leerkrachten van de Lentiz opleiding International Business and Management Greenpoort als ik nu nog geen 10+ krijg voor mijn buitenland stage dan weet ik het ook niet meer, ik denk dat er weinig van mijn klasgenoten er als levende tomaat hebben bijgelopen hahaha.

Vandaag meer weer lekker een hard dagje werken en vanavond lekker wat eten met Jet, en morgen richting Wales vroeg in de morgen!

  • 21 Mei 2013 - 10:40

    Frank Van Paassen:

    Ik lees steeds jouw enthousiaste verhalen in Engeland nabij Londen. Het winkelen van jou herken ik bij mijn eigen vrouw. Bij dit laatste leuke verhaal mis ik natuurlijk wel een foto, waarin jij in de reusachtige tomaat staat te poseren.

    Nog heel veel plezier toegewenst aan de 'overkant'.

    Gr. Frank

  • 21 Mei 2013 - 10:45

    Beau Bulsing:

    De foto staat erbij, heb 3 foto's erbij geplaatst ook die ene in het grote tomatenpak haha!

    Gr. Beau

  • 22 Mei 2013 - 15:50

    Anita Ton-van Der Knaap:

    Ha die Beau!!
    Wat leuk dat jij een buitenland stage aan het lopen bent.
    Ik lees net wat verslagen van je.
    Ik vind dat je zeker die 10+ verdiend wijffie!!
    Jij doet voor 200% je best!!

    Liefs,
    Anita Ton-van der Knaap

  • 23 Mei 2013 - 16:09

    Patricia:

    Hallo Beau,

    Leuk om al je verslagen te lezen. Haha zo grappig die foto in dat pak ;)

    Nou veel plezier en ben benieuwd naar de overige verslagen.

    Saludos,

    Patricia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Waltham Abbey

Beau

Actief sinds 02 April 2013
Verslag gelezen: 695
Totaal aantal bezoekers 27170

Voorgaande reizen:

29 April 2013 - 21 Juni 2013

Londen!!

Landen bezocht: