Wales - Reisverslag uit Waltham Abbey, Verenigd Koninkrijk van Beau Bulsing - WaarBenJij.nu Wales - Reisverslag uit Waltham Abbey, Verenigd Koninkrijk van Beau Bulsing - WaarBenJij.nu

Wales

Blijf op de hoogte en volg Beau

23 Mei 2013 | Verenigd Koninkrijk, Waltham Abbey

Wat een dag gisteren, daarom heb ik ook niks van me laten horen!! Gisteren ging om 3 uur de wekker al aangezien we om 5 uur in de auto moesten zitten richting Wales met me lieve collega Jet!!

De heenreis hebben we er 3.5 uur over gedaan, ben heerlijk een uurtje in slaap gevallen en we hebben echt een mega grote kop cappuccino op en een overheerlijke sandwich!! Toen gingen we over een mega grote brug richting Wales dat was zo mooi om te zien! Wales is echt schitterend!

Eindeljk na het lange rijden waren we aangekomen bij Stubbins in Wales, we namen weer een overheerlijke bak koffie en toen gingen we alles voorbereiden voor de presentatie over tomaten! Dit keer kwamen er kinderen van 7 a 8 jaar. Ze waren helemaal enthousiast en daarna kregen we nog een rondleiding door de grote tomatenkas met 12 verschilende soorten tomaten! De kinderen kregen evenlater een bakje en mochten zelf tomaten plukken van de planten.

Om 12.30 uur gingen de kinderen weer naar school en gingen Jet en ik terug met de auto naar huis. Deze rit duurde 4.5 uur het was echt een lange rit maar er waren aantal dingen gebeurd zoals ongelukken enz.
Uiteindelijk was ik thuis en ben ik heerlijk me bed ingedoken en ben er niet meer uitgekomen die avond!!

Het was echt een super dagje, Wales is echt super mooi en de mensen praten daar heel zwaar en ander dialect echt grappig!! Ik ben gelukkig weer een ervaring rijker het was super om dit te mogen doen!!

  • 23 Mei 2013 - 10:47

    Dionne De Boer:

    Echt super leuk je reisverslag Beau!
    Nu weet ik een beetje wat jij allemaal uitspookt in Engeland!
    Hopelijk komen nog meer leuke verslagen van jou en jouw ervaringen in Engeland:)
    Ik kan niet wachten om je weer te zien !!

    Hele dikke knuffel en kuss van je vriendinnetje Dionne <3

  • 23 Mei 2013 - 11:51

    Piet Hartog:

    Het linkt inderdaad vermoeiend maar ook geweldig. Een mooie ervaring erbij, zo lijkt mij. Nog veel succes en ik blijf je verslagen volgen. Dat is heel leuk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Waltham Abbey

Beau

Actief sinds 02 April 2013
Verslag gelezen: 416
Totaal aantal bezoekers 27161

Voorgaande reizen:

29 April 2013 - 21 Juni 2013

Londen!!

Landen bezocht: