Almost Weekend - Reisverslag uit Waltham Abbey, Verenigd Koninkrijk van Beau Bulsing - WaarBenJij.nu Almost Weekend - Reisverslag uit Waltham Abbey, Verenigd Koninkrijk van Beau Bulsing - WaarBenJij.nu

Almost Weekend

Blijf op de hoogte en volg Beau

24 Mei 2013 | Verenigd Koninkrijk, Waltham Abbey

Nou de regen is helaas hierheen gekomen, en het regent ook altijd precies als ik buiten loop! Maar goed nieuws is, is dat de zon zondag de hele dag schijnt en het 20 graden wordt dus dat betekent even lekker bij bronzen!!

Zaterdag helaas niet Londen in aangezien ik toch even op zaterdag moet werken, maar daarna ga ik wel me haartjes laten verven ik hoop dat ik niet ga schrikken als ik uit de verf kom!! Ik hoop dat ik nog een kaartje kan krijgen voor de Champions League zou echt een droom zijn!!

Volgende week komen gezellig me ouders en dan gaan we heerlijk Londen in!! Nu lekker werken en vanavond weer naar de sportschool!

  • 24 Mei 2013 - 12:34

    Desiree:

    Hoop dat Jet nog een kaartje kan regelen voor morgenavond, is echt gaaf als je dat mag meemaken en anders toch de pub maar in en daar gezellig kijken. Ben zo blij dat ik je volgende week in echt zie, skype is geweldig, maar ik knuffel liever jou dan de laptop.

    Ben trots op hoe je dat daar allemaal regelt in je uppie schat.

    xxxxx van ons allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Waltham Abbey

Beau

Actief sinds 02 April 2013
Verslag gelezen: 413
Totaal aantal bezoekers 27145

Voorgaande reizen:

29 April 2013 - 21 Juni 2013

Londen!!

Landen bezocht: