Werken met Bankholiday - Reisverslag uit Waltham Abbey, Verenigd Koninkrijk van Beau Bulsing - WaarBenJij.nu Werken met Bankholiday - Reisverslag uit Waltham Abbey, Verenigd Koninkrijk van Beau Bulsing - WaarBenJij.nu

Werken met Bankholiday

Blijf op de hoogte en volg Beau

27 Mei 2013 | Verenigd Koninkrijk, Waltham Abbey

Vandaag schrok ik om 7:45 uur wakker en om 8:00 uur moest ik weg, nou ik vind het heel knap van mezelf want het is me gelukt alles binnen een kwartier!!

Vandaag is een bank holiday iedereen is weer lekker vrij maar ik zit nu toch echt weer op kantoor tot 14:00 uur. Daarna gaan we lekker zonnen in de tuin, vandaag smeer ik me wel in aangezien ik gister lekker verbrand was!!

Wat ik dit weekend heb gedaan is zaterdag heb ik eerst even gewerkt van 11:00 tot 13:00, en daarna even Waltham Cross ingeweest. Om 14:00 uur ben ik bij de kapper geweest 2.5 uur!! Maarja dan heb je ook wat want ik heb nu blonde plukken en opeens heel licht haar en ben er onwijs blij mee !! En zoals ik al eerder schreef zondag heb ik lekker in de tuin liggen zonnen, en bepaalde dingen in het huishouden gedaan!!

Over paar dagen kan ik eindelijk weer lekker me ouders en zusje knuffelen want dan zijn ze eindelijk hier en dan kan het aftellen beginnen!! Dat is eigelijk al begonnen want ik ben al ingechecked voor de terugvlucht haha !!

Hopen dat deze week snel gaat dat ik me ouders en zusje snel zie!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Waltham Abbey

Beau

Actief sinds 02 April 2013
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 27113

Voorgaande reizen:

29 April 2013 - 21 Juni 2013

Londen!!

Landen bezocht: