Goed bezig - Reisverslag uit Waltham Abbey, Verenigd Koninkrijk van Beau Bulsing - WaarBenJij.nu Goed bezig - Reisverslag uit Waltham Abbey, Verenigd Koninkrijk van Beau Bulsing - WaarBenJij.nu

Goed bezig

Blijf op de hoogte en volg Beau

28 Mei 2013 | Verenigd Koninkrijk, Waltham Abbey

Nou we hebben weer het 1 en ander meegemaakt!! Gister had ik natuurlijk gewerkt, en daarna zijn een collega en ik even naar de Mac Donalds geweest voor een overheerlijke lunch haha!! Toen ik thuis kwam weeer heerlijk genoten van de zon!

Helaas stapte ik vanochtend de deur uit en zag ik dat het regende en nee hoor niet zacht maar gewoon lekker hard!! Dus kwam weer lekker natgeregend aan op me werk!!

Vandaag is me collega een weekje weg dus heb ik min of meer de leiding over alle orders en dergelijke! Toch wel trots op mezelf dat ik dat mag doen hebben ze toch vertrouwen in me dat ik het kan!! Dus dat wordt een weekje hard werken maar dat is ook weer een nieuwe ervaring!!

Net kwam er een klant en daar moest ik even Duits tegen gaan praten en je zult het niet geloven het lukte me gewoon!! Ik moest even gaan uitleggen dat die op een knopje moest drukken bij de deur om daar binnen te komen om te lossen en laden! Toch nog wat geleerd op het VMBO bij de Duitse lessen want het kwam er gewoon vloeiend uit haha!!

Voor de rest vandaag gewoon weer lekker werken tot uurtje of 17:00 en daarna weer even vet verbranden in de sportschool !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Waltham Abbey

Beau

Actief sinds 02 April 2013
Verslag gelezen: 494
Totaal aantal bezoekers 27144

Voorgaande reizen:

29 April 2013 - 21 Juni 2013

Londen!!

Landen bezocht: