Stom bezig ik !! - Reisverslag uit Waltham Abbey, Verenigd Koninkrijk van Beau Bulsing - WaarBenJij.nu Stom bezig ik !! - Reisverslag uit Waltham Abbey, Verenigd Koninkrijk van Beau Bulsing - WaarBenJij.nu

Stom bezig ik !!

Blijf op de hoogte en volg Beau

29 Mei 2013 | Verenigd Koninkrijk, Waltham Abbey

Vanochtend werden we al om 05.00 uur wakker ik snap niet hoe maar het was ongelofelijk vroeg, proberen verder te slapen maar helaas lukte dat ook niet!!

Vanochtend lekker de bus gepakt, alle mensen gaan al staan voordat ze bij de halte zijn waar ze moeten zijn. Dus ik denk laat ik dat ook eens proberen alvast te gaan staan voordat ik bij me halte ben ik me vasthouden, maar zoals je het al kunt raden, remde de bus net iets te hard en lag ik daar tegen de voorkant aan gelukkig brak een jongen me val en gelukkig kon ik er zelf het hardste om lachen!! Met de jongen waarop ik viel gaat het gelukkig goed haha gelukkig kon die erom lachen! Dus ik blijf voortaan lekker zitten in de bus!!

Er is zojuist net een pakketje voor me bezorgd, 6 pakken stroopwafels en onwijs veel snoep haha bedankt mama, papa en zusje ik ga dit heerlijk delen op me werk!! Nu lekker hard werken!!

  • 29 Mei 2013 - 10:41

    Desiree:

    He lekker ding, als je een jongen leuk vind kan je dat ook op een andere manier duidelijk maken haha.
    Ben blij dat het pakketje is aangekomen, genieten jullie er maar lekker van.

    Tot gauw schat xxxx

  • 29 Mei 2013 - 11:25

    Beau Bulsing:

    Nou mama Engelse jongens zijn echt niet leuk! Die zal ik ook nooit leuk gaan vinden !! Hij had alleen pech dat die voor me stond in de bus! Leven is nou eenmaal hard xx tot snel mammie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Waltham Abbey

Beau

Actief sinds 02 April 2013
Verslag gelezen: 487
Totaal aantal bezoekers 27118

Voorgaande reizen:

29 April 2013 - 21 Juni 2013

Londen!!

Landen bezocht: