Werken - Reisverslag uit Waltham Abbey, Verenigd Koninkrijk van Beau Bulsing - WaarBenJij.nu Werken - Reisverslag uit Waltham Abbey, Verenigd Koninkrijk van Beau Bulsing - WaarBenJij.nu

Werken

Blijf op de hoogte en volg Beau

30 Mei 2013 | Verenigd Koninkrijk, Waltham Abbey

Ja wat zullen we vandaag nou eens schrijven.
Vandaag geen valpartij in de bus want ik ben blijven zitten ja heel trots op mezelf !!

Toen kwam ik aan het op het werk en was even vergeten dat ik vandaag de enigste vrouw ben op het werk! Ik liep naar me bureau en daar bleken alweer 20 orders te liggen dus die hebben we even ingevoerd in de computer!!
Veel bestellingen zijn veranderd waardoor ik die even moest veranderen in de computer en even opnieuw moest e-mailen.
Vandaag wordt weer een heel druk dagje, maar dat is aan de ene kant ook wel weer beter!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Waltham Abbey

Beau

Actief sinds 02 April 2013
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 27159

Voorgaande reizen:

29 April 2013 - 21 Juni 2013

Londen!!

Landen bezocht: