Het beste weekend tot nu toe hier in Engeland <3 - Reisverslag uit Waltham Abbey, Verenigd Koninkrijk van Beau Bulsing - WaarBenJij.nu Het beste weekend tot nu toe hier in Engeland <3 - Reisverslag uit Waltham Abbey, Verenigd Koninkrijk van Beau Bulsing - WaarBenJij.nu

Het beste weekend tot nu toe hier in Engeland <3

Blijf op de hoogte en volg Beau

03 Juni 2013 | Verenigd Koninkrijk, Waltham Abbey

Wat heb ik een topweekend gehad.!!

Eerst vrijdag heerlijk gewerkt toen daarna lekker pizza gegeten bij Jet en een heerlijk toetje een taartje met custard ofzo, het was echt heel lekker! Toen was het zo ver we reden eerst naar Mark toe om een andere auto te halen en toen gingen we eindelijk me ouders en zusje ophalen!!

Echt zo fijn dat ze een weekendje hierheen kwamen had ze zo erg gemist!! We reden naar het hotel toe en toen gingen we eerst heerlijk bijkletsen, en toen zijn we nog even de pub ingegaan om een lekker drankje te doen en nog meer bij te kletsen!!

Zaterdagochtend zijn we al om 8:00 uur gaan ontbijten en echt Engels ontbijt!! Toen namen we een taxi naar het treinstation en heb ik gelijk aan me ouders en zusje het bedrijf geshowt waar ik werk!! We zouden om 09:01 de trein pakken maar helaas er was weer iemand voor de trein gesprongen dus er was vertraging! Uiteindelijk zaten we in de trein richting Tottenham Hale en toen hebben we de ondergrondse genomen naar Harrods.

Wat is Harrods geweldig zeg ik was helemaal verliefd op alle mooi tassen, sieraden en noem maar op! Ik zag zo'n geweldig horloge helaas was de prijs iets minder 44500 pond voor een horloge van Rolex MY GOD !! Helaas heb ik nou nog niet zoveel inkomen om die te kunnen kopen!!

Toen heerlijk een Starbucks gedronken met z'n allen en toen hebben we toch gekozen voor een Bustour. Bij Oxford Street stapte we uit en heb we heerlijk even gewinkeld en wat lekkers gegeten.
We gingen weer verder met de bustour die 2 uur lang duurde dat was onwijs lang maar heb onwijs veel gezien de bigben, westminster abbey, london eye, tower bridge en nog veel meer dingen!! Heel veel foto's gemaakt voor me verslag voor school! Wordt echt een topverslag!

Toen zagen we nog Piccadilly Circus, dat zag er echt onwijs gaaf uit en onwijs veel mensen!! Toen toch besloten de ondergrondse te nemen naar Covent Garden, wat was dat geweldig zeg onwijs veel mensen en veel entertainment op straat !! Toen hebben we echt onwijs lekker gegeten in een restaurantje waar ik helaas me halve cocktail over me broek heen liet vallen!! Covent Garden is echt een aanrader !!

We gingen weer met het treintje terug naar het station en toen de taxi genomen naar het hotel. Daar nog even de pub in gegaan en heerlijke drankjes gedronken en toen toch naar bed gegaan want we waren allemaal ontzettend moe en voelde onze benen best wel erg na een hele dag lopen in Londen!!

We werden wakker en namen lekker een ontbijtje in het hotel weer een heerlijk Engels ontbijt, toen in de kamer spullen pakken en evenlater gingen we uitchecken. We zijn toen met de taxi naar mij huisje gegaan waar ik slaap deze 2 maanden, en we hebben even een klein koffertje gepakt met de spullen die ik toch niet aandoe. We gingen toen even het stadje Waltham Abbey in en hebben daar heerlijk wat gedronken en gegeten.

Helaas was het alweer zo ver het was 15:00 uur, Jet en ik brachten me ouders en zusje naar het vliegveld. Wat was dat moeilijk zeg, want ze lieten me hier nog achter voor 19 dagen wat er nu alweer 18 zijn!! Ik mis ze echt heel erg nu maar het einde is in zicht. Nog 18 dagen plezier maken, lekker gek doen en jawel 18 jaartjes oud worden in Engeland!! Dit weekend was het beste weekend hier in Engeland want het was met me geweldig lieve ouders en zusje waar ik ontzettend veel van hou!

Nog 18 dagen te gaan wat gaat het snel als je het zo naar je zin hebt!! Over 18 dagen eindelijk weer de mensen zien die ik verschrikkelijk heb gemist!! En over 15 daagjes ben ik EINDELIJK volwassen guys!!! YEAHH !!

  • 03 Juni 2013 - 14:22

    Desiree:

    Wat een lief verslag heb je gemaakt Beautje Buls ik heb er niets meer aan toe te voegen. Het Was voor mij ook ontzettend moeilijk om je daar achter te laten en had je het liefst meegenomen in mijn koffer. Maar volgens mij ga je nog twee super weken krijgen met Jet, emmy en de look al like van Aston huppeldepup. En vanavond Beau en Jet niet teveel flirten met die knappe jongen van de sportschool hihi. Wijfie wij houden ook heel veel van jou. Xxx

  • 03 Juni 2013 - 15:09

    Beau Bulsing:

    Voor de koffer ben ik helaas net iets te zwaar haha ! Ik flirt nooit met jongens doen ze maar lekker bij mij haha !! Ga niet achter iemand ze kont aanlopen !!

  • 03 Juni 2013 - 15:12

    Petra:

    Wateen topweekend zeg! En Covent Garden is zeker een aanrader, zo'n gezelligheid daar:-) Als het lukt moet je ook eens naar Camden, doet een beetje denken aan Amsterdam haha! Amy Whinehouse woonde daar:-) Geniet nog lekker van die paar dagen daar, het is een prachtige ervaring. Dikke kus van ons xxxx
    Petra, Roy, Robbert en Terra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Waltham Abbey

Beau

Actief sinds 02 April 2013
Verslag gelezen: 472
Totaal aantal bezoekers 27163

Voorgaande reizen:

29 April 2013 - 21 Juni 2013

Londen!!

Landen bezocht: