Supertjes hier - Reisverslag uit Waltham Abbey, Verenigd Koninkrijk van Beau Bulsing - WaarBenJij.nu Supertjes hier - Reisverslag uit Waltham Abbey, Verenigd Koninkrijk van Beau Bulsing - WaarBenJij.nu

Supertjes hier

Blijf op de hoogte en volg Beau

04 Juni 2013 | Verenigd Koninkrijk, Waltham Abbey

Zo vandaag schijnt het zonnetje alweer heerlijk wordt weer heerlijk weer, maar helaas ik mag de hele dag op kantoor zitten. Nou niet helaas want het werk is super om te doen, maar wil ook graag van de zon genieten! Maar dat doe ik wel als ik thuis kom!!

Nu even lekker hard dagje werken, en net een order gedaan voor me oom zijn bedrijf Quality Queen ook een topbedrijf!
Na het werken heerlijk uiteten met Emmi en Hayley, echt trek in een lekker stuk vlees!!

Ik heb het zo naar me zin in Engeland, op me 18e verjaardag heerlijk uiteten met al me collega's echt super leuk dat ze zoiets regelen voor me!!
Dat doen de echte top bedrijven, die willen het beste voor hun personeel!!

Trots op mezelf hoe ik het hierzo doe ik Engeland, ik spreek de taal vloeiend nu en het voelt allemaal zo goed hier!!
Nu gaan ze me nog Engels leren drinken, nou dat gaat wat worden!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Waltham Abbey

Beau

Actief sinds 02 April 2013
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 27154

Voorgaande reizen:

29 April 2013 - 21 Juni 2013

Londen!!

Landen bezocht: