Teveel gegeten !!! - Reisverslag uit Waltham Abbey, Verenigd Koninkrijk van Beau Bulsing - WaarBenJij.nu Teveel gegeten !!! - Reisverslag uit Waltham Abbey, Verenigd Koninkrijk van Beau Bulsing - WaarBenJij.nu

Teveel gegeten !!!

Blijf op de hoogte en volg Beau

05 Juni 2013 | Verenigd Koninkrijk, Waltham Abbey

Wauw wat heb ik gister veel gegeten zeg! Heb een lasagna op garlic bread en een salade, daarbij nog patatjes, en toen blijven er gekrulde patatjes met kaas over van Emmi en die had ik ook allemaal op! Maar er bleek toch nog ruimte over te zijn voor een overheerlijk toetje!! Een Brusselse wafel met caramelsaus en ijs!!
Dus vandaag eet ik niet al teveel !!

Morgen lekker naar de zonnebank met Jet, want hier in Engeland ben ik alleen vrij in het weekend en ik heb altijd de pech dat ze zon niet schijnt in het weekend! En wil toch een beetje bruin thuis komen!!

Nu aan een nieuw meisje uitleggen hoe ze dit werk moet doen, want als ik wegga neemt ze mijn werk over. Dus nu even alles uitleggen aan haar!!

Vanavond vroeg bedje opzoeken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Waltham Abbey

Beau

Actief sinds 02 April 2013
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 27165

Voorgaande reizen:

29 April 2013 - 21 Juni 2013

Londen!!

Landen bezocht: