Nog 11 dagen te gaan !! - Reisverslag uit Waltham Abbey, Verenigd Koninkrijk van Beau Bulsing - WaarBenJij.nu Nog 11 dagen te gaan !! - Reisverslag uit Waltham Abbey, Verenigd Koninkrijk van Beau Bulsing - WaarBenJij.nu

Nog 11 dagen te gaan !!

Blijf op de hoogte en volg Beau

10 Juni 2013 | Verenigd Koninkrijk, Waltham Abbey

Het is inmiddels alweer 10 juni.
Nog 11 daagjes te gaan en ik zit weer lekker thuis!!
Maar niet te vergeten eerst 18 worden over 8 daagjes !!
Wat gaat de tijd toch snel zeg heb nog maar 1 weekend te gaan en dat gaan we even goed doorkomen in het winkelcentrum in Stratford !! Nu al zin in!!

Dit weekend heerlijk in Harlow geweest, heerlijk wezen winkelen. En jawel ik heb eindelijk na 6 weken me verjaardagsjurk gevonden, het werd eens tijd!! Voor de rest weer heerlijk gewinkeld maar kan niet teveel kopen want wil absoluut geen overgewicht in me koffer!! So Fingers Crossed!!
Zondag dacht ik ook dat de zon zou gaan schijnen, maar helaas het zonnetje kwam niet door dus we hebben heerlijk de huisvrouw uitgehangen en lekker bijgeslapen en film gekeken!!

Deze week is me laatste volle week hier in Engeland want volgende week vrijdag zit ik alweer in de lucht!! Dus dat wordt nog 11 dagen heerlijk genieten hier!! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het heel moeilijk vindt om dit land te verlaten heb hier toch 2 maanden doorgebracht en veel lieve mensen ontmoet die ik zeker ga missen!! Maar er zijn al afspraken dat we mekaar gaan opzoeken!! En aan de andere kant ben ik heel erg blij dat ik straks weer heerlijk bij de mensen ben waar ik zo onwijs veel van hou!!

Deze week staat er dus een harde week werken op het programma, en voorderest lekker naar de zonnebank en lekker trainen want moet nog wel in me verjaardagsjurk passen als ik terug kom!!

Ben wel jaloers want me collega gaat vannacht naar Nederland en wil het liefste lekker mee naar Nederland maarja nog 11 leuke daagjes te gaan zoals ik al zei en dan ben ik weer in het vertrouwde kikkerlandje!!

Tot snel guys !!!

  • 10 Juni 2013 - 22:12

    Raymond Hedges:

    Hi Beau,

    11 dagen zijn zo voorbij! Succes nog daar in het mooie London!

    Gr

    Raymond Hedges

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Waltham Abbey

Beau

Actief sinds 02 April 2013
Verslag gelezen: 386
Totaal aantal bezoekers 27158

Voorgaande reizen:

29 April 2013 - 21 Juni 2013

Londen!!

Landen bezocht: