Bijna ''Volwassen'' ehum - Reisverslag uit Waltham Abbey, Verenigd Koninkrijk van Beau Bulsing - WaarBenJij.nu Bijna ''Volwassen'' ehum - Reisverslag uit Waltham Abbey, Verenigd Koninkrijk van Beau Bulsing - WaarBenJij.nu

Bijna ''Volwassen'' ehum

Blijf op de hoogte en volg Beau

11 Juni 2013 | Verenigd Koninkrijk, Waltham Abbey

Nog 10 korte daagjes te gaan nu begint het aftellen echt pas!!
Wat gaat het allemaal snel de dagen!!

Nog maar paar daagjes werken!!
En jawel nog precies 1 weekje en dan kunnen we ook zeggen dat ik ''volwassen'' ben!! Nou volwassen voorlopig nog maar even niet!!

Nu vandaag een heerlijk dagje werken, daarna lekker zonnebanken en dan lekker naar de sportschool kijken of ik me knappe gymboy weer tegenkom!!
Voor der rest niet veel te zeggen alleen dat ik nog volop ga genieten en dat ik er wel weer zin in heb om naar Nederland te komen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Waltham Abbey

Beau

Actief sinds 02 April 2013
Verslag gelezen: 417
Totaal aantal bezoekers 27160

Voorgaande reizen:

29 April 2013 - 21 Juni 2013

Londen!!

Landen bezocht: