Fingers crossed - Reisverslag uit Waltham Abbey, Verenigd Koninkrijk van Beau Bulsing - WaarBenJij.nu Fingers crossed - Reisverslag uit Waltham Abbey, Verenigd Koninkrijk van Beau Bulsing - WaarBenJij.nu

Fingers crossed

Blijf op de hoogte en volg Beau

12 Juni 2013 | Verenigd Koninkrijk, Waltham Abbey

Vandaag is het gewoon echt een rot dag, het weer is slecht ik mis iedereen echt onwijs erg, soms heb je weleens van die dagen dat het gemis veel erger is dan normaal en dat heb ik nu dus!! Het liefst zit ik nu lekker thuis in me vertrouwde huisje !! Maarja nog 3 uur te gaan en dan duik ik heerlijk me lekkere bedje in om een filmpje te kijken en lekker te skypen en dan zit de dag er alweer op!!

Van het weekend me laatste was draaien en alvast een begin maken aan me koffer, fingers crossed dat me koffer 20 kg weegt anders mag ik even lekker heel me handbagage volgooien met spullen of lekker bijbetalen.

Nog 9 dagen even hard me best doen en dan lekker naar Nederland !!


  • 12 Juni 2013 - 15:59

    Petra:

    Ha schatje! Geniet nog ff van je dagen daar, straks als je terug bent ga je het nog missen haha! Ff volhouden nog daarna gaan we los! XXXXX

  • 12 Juni 2013 - 16:04

    Desiree:

    Hoi lieve schat, balen dat het vandaag ff niet zo lekker loopt. Het einde is in zicht en dan krijg je hier gewoon een dagje last van. vanavond lekker relaxed filmpje kijken ff met papa Skype en morgen is dat rot gevoel gewoon weer weg. Dan ga je gewoon al bijna je laatste week in. Hier zijn we al druk bezig met jullie verjaardagen bezig. De IJsbar is besteld nu nog zorgen dat gevuld gaat worden. Dus volgende week zijn we alleen nog maar aan het boodschappen doen. Maar wijffie je Hebt het al die weken top gedaan die laatste week ga je ook gewoon redden. Schat, kom op gewoon aan leuke dingen denken
    En alles komt altijd weer goed.

    Xxx laf Joe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Waltham Abbey

Beau

Actief sinds 02 April 2013
Verslag gelezen: 500
Totaal aantal bezoekers 27155

Voorgaande reizen:

29 April 2013 - 21 Juni 2013

Londen!!

Landen bezocht: